jukebox, η ποίηση στο τραγούδι

Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2010

111 ~ Χάρης Μεγαλυνός (1951)

Ακούτε: Σαραμπάντα

του Δημήτρη Παπαδημητρίου
σε ποίηση Χάρη Μεγαλυνού

με τον Γιώργο Φλωράκη


cd: Δημήτρης Παπαδημητρίου, Βίος Ελληνικός (1990)


Μίλια κάτω απ' τους ίσκιους του νερού
σ' άγγιξα σε δωμάτια χαμηλά
όταν τίποτα δεν φανέρωνε την τωρινή δυστυχία μου
όταν ακόμα μπορούσα να σου προσφέρω τα μέλη μου
πάνω στις πέτρες της Via del tombe.

Μίλια κάτω απ' τους ίσκιους του νερού
σ' είδα να στάζεις και να υγραίνεσαι
είδα τα χείλη σου να ρέουν ανεξάντλητα
είδα το πρόσωπό σου μέσα στη συννεφιά
Είδα το στάσιμο νερό χωρίς το πρόσωπό σου
κουνούπια αιωρούνταν στο απόγευμα
σταγόνες σταλάζαν στις περικοκλάδες των τοίχων.

Εκεί έχω συνδέσει τις μέρες μου στις δικές σου
με το πίσω μέρος της κεφαλής μου
ακουμπισμένο στο πίσω μέρος της κεφαλής σου
έχω αφεθεί μαραζώνοντας στυφά μες τις δεξαμενές

Μίλια κάτω απ' τους ίσκιους του νερού
που πεθύμησα να σ' αγγίξω.




Ετικέτες

posted by Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. at 16.1.10

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

<< Home