jukebox, η ποίηση στο τραγούδι

Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

186 ~ Άλκης Αλκαίος

Ακούτε: Τα ενυδρεία του έρωτα

του Φίλιππου Πλιάτσικα
σε ποίηση Άλκη Αλκαίου


με τον συνθέτη

cd: Άλκης Αλκαίος, Οι τροβαδούροι της καρδιάς μου (2007)


Νύχτα Σαββάτου με σαξόφωνα ιδρωμένα
άνεμος φέρνει τα τραγούδια και τα παίρνει
Ήσουν δικιά μου μια στιγμή κι ύστερα ξένη
πίστη και άρνηση στα δυο σου μάτια ένα

Άστεγοι άγγελοι με τη βροχή στο αίμα
φωτιές ανάβουν στις πλαγιές του φεγγαριού
όσα μου έκρυβες μου τα 'πες μ' ένα ψέμα
τη νύχτα που έτρεμες σαν φλόγα του κεριού

Δε με πειράζει έτσι είναι το παιχνίδι
βάλε τη μάσκα σου γι' ακόμα ένα ταξίδι
στα δίχτυα του έρωτα όσοι έχουνε πιαστεί
μόνο στα λάθη τους θα μείνουνε πιστοί

Νύχτα Σαββάτου με ποτά ζαχαρωμένα
άνεμος φέρνει τις αγάπες και τις παίρνει
Ήσουν ωραία σαν εικόνα δακρυσμένη
μηδέν και άπειρο στα δυο σου μάτια ένα

Πόσο μικρή απόψε μοιάζει η πολιτεία
κι εγώ μια θάλασσα γυρεύω ν' ανοιχτώ
έλα σαν άνεμος και σαν παλιά αμαρτία
όποιο κι αν είναι το ποτό σου θα το πιω



Ετικέτες

posted by Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. at 12.2.12

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

<< Home