jukebox, η ποίηση στο τραγούδι

Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010

137 ~ Κατερίνα Γώγου (1940-1993)

Ακούτε: [3] Εμένα οι φίλοι μου

του Νίκου Μαϊντά
σε ποίηση Κατερίνας Γώγου


με τους Magic de Spell

cd: Magic de Spell, Τραμπάλα Στις Ταράτσες Ετοιμόρροπων Σπιτιών (1998) και cd: Νίκος Μαϊντάς, Σπασμένα ρολόγια (2007)

Εμένα οι φίλοι μου είναι μαύρα πουλιά
που κάνουν τραμπάλα στις ταράτσες ετοιμόρροπων σπιτιών
Εξάρχεια Πατήσια Μεταξουργείο Μέτς.
Κάνουν ό τι λάχει.
Πλασιέ τσελεμεντέδων και εγκυκλοπαιδειών
φτιάχνουν δρόμους και ενώνουν ερήμους
διερμηνείς σε καμπαρέ της Ζήνωνος
επαγγελματίες επαναστάτες
παλιά τους στρίμωξαν και τα κατέβασαν
τώρα παίρνουν χάπια και οινόπνευμα να κοιμηθούν
αλλά βλέπουν όνειρα και δεν κοιμούνται.
Εμένα οι φίλες μου είναι σύρματα τεντωμένα
στις ταράτσες παλιών σπιτιών
Εξάρχεια Βικτώρια Κουκάκι Γκύζη.
Πάνω τους έχετε καρφώσει εκατομμύρια σιδερένια μανταλάκια
τις ενοχές σας αποφάσεις συνεδρίων δανεικά φουστάνια
σημάδια από καύτρες περίεργες ημικρανίες
απειλητικές σιωπές κολπίτιδες
ερωτεύονται ομοφυλόφιλους
τριχομονάδες καθυστέρηση
το τηλέφωνο το τηλέφωνο το τηλέφωνο
σπασμένα γυαλιά το ασθενοφόρο κανείς.
Κάνουν ό,τι λάχει.
Όλο ταξιδεύουν οι φίλοι μου
γιατί δεν τους αφήσατε σπιθαμή για σπιθαμή.
Όλοι οι φίλοι μου ζωγραφίζουνε με μαύρο χρώμα
γιατί τους ρημάξατε το κόκκινο
γράφουνε σε συνθηματική γλώσσα
γιατί η δική σας μόνο για γλύψιμο κάνει.
Οι φίλοι μου είναι μαύρα πουλιά και σύρματα
στα χέρια σας. Στο λαιμό σας.
Οι φίλοι μου.




Με τον Νίκο Μαϊντά και τον Μάνο Ξυδού:

uploader: rnrgathering

(live):

uploader: babisaronis


uploader: kongorian
posted by Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. at 3.9.10

2 Comments:

magic de spell..
απο τις μπαντες που ειδα αρκετες φορες live στα εφηβικα μου χρονια..
εκει που πιτσιρικας κι εγω με μακρυ φουντωτο μαλλι χτυπιομουν αναμεσα στο πληθος..με κομματια οπως το "τερμα το διαλειμμα" κι αλλα των εν λογω κυριων..

παραδοξως δεν ηξερα πως ειναι ποιηση της Κατερινας Γωγου και το ανακαλυψα γυρω στα 20,οταν καπου,καπως.. τυχαια τελειως επεσα πανω στο Τρια κλικ αριστερα της Κατερινας..

δεν ξερω πως αυτα τα λογια καταφεραν τοσο ομορφα να δεσουν σ'αυτο το κομματι.. ξερω παντως οτι καποιο στιγμιοτυπο του υποσυνειδητου μου,το τραγουδα καθε στιγμη.. ;)

καλο υπολοιπο ΣΚ Κατερινα μου!! :)

Κυριακή, Σεπτεμβρίου 19, 2010 3:14:00 π.μ.  

Tα "τρια κλικ αριστερά" τα έχω από έκδοσή τους ...πριν γεννηθείς, ίσως.
:-)
Όμως αν και δεν έπεσα τυχαία πάνω τους, το ίδιο όχι τυχαία, δεν στάθηκα και πολύ πάνω στην ποίηση της Κατερίνας Γώγου. Την προσπέρασα, αλλά χαίρομαι που έχει ανταπόκριση στους νεολαίους.

Να 'σαι καλά Κωστή,

...και με πιο αισιόδοξα ακούσματα πάντα!

Τετάρτη, Οκτωβρίου 06, 2010 6:53:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home