jukebox, η ποίηση στο τραγούδι

Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

129 ~ Μιχάλης Γκανάς (1944)

Ακούτε: Σ' αγαπώ

του Παναγιώτη Καλαντζόπουλου
σε ποίηση Μιχάλη Γκανά

με την Έλλη Πασπαλά


cd: Έλλη Πασπαλά, David Lynch, Σταύρος Λάντσιας, Τrio (ζωντανή ηχογράφηση στην Σφεντόνα, Ιαν.2001)


Σ' αγαπώ με το σώμα
δίχως νου
με το μπλε και το μαύρο
τ' ουρανού.
Σ' αγαπώ με τον τρόμο του κενού.
Σ' αγαπώ.

Σ' αγαπώ σαν κορίτσι
δυνατά
σα να ήταν η πρώτη μου
φορά.
Σ' αγαπώ θυμωμένα
και σκληρά.
Σ' αγαπώ σ' αγαπώ σ' αγαπώ
κι ας το ξέρω πως δεν θα μου βγει σε καλό

Σ' αγαπώ με τον τρόπο
που μπορώ
με τη δίψα που πίνω
το νερό.
Σ' αγαπώ με ότι έχω
και φορώ.
Σ' αγαπώ σ' αγαπώ σ' αγαπώ
κι ας το ξέρω πως δεν θα μου βγει σε καλό

Και φοβάμαι όταν δίπλα μου κοιμάσαι
πως μια μέρα ίσως να μη με θυμάσαι
Και φοβάμαι τις βραδιές που δεν κοιμάμαι
πως μια μέρα ίσως να μη σε θυμάμαι


Ετικέτες

posted by Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. at 14.6.10

4 Comments:

απιστευτο το κομματι.. πολυ ομορφη και η ερμηνεια της Ελλης Πασπαλα..

ομολογω πως ειναι ενα απο τα κομματια που θυμαμαι συχνα να με συντροφευουν σε διαφορες φασεις της ζωης μου..

καλο υπολοιπο ημερας ευχομαι Κατερινα μου.. και καλως σε ξαναβρισκω.. :)

Παρασκευή, Αυγούστου 13, 2010 6:56:00 μ.μ.  

Γεια χαρά Κωστή!
Να υποθέσω ότι το ανακαλείς σε φάσεις όπως "σ' αγαπώ
κι ας το ξέρω πως δεν θα μου βγει σε καλό"; Δεν πειράζει, αν δεν δοκιμάσεις πώς θα ξέρεις σε τι θα σου βγει;
:-)

Αν τελείωσαν οι διακοπές σου, εύχομαι καλή προσαρμογή στην καθημερινότητα, που πολύ μ' αρέσει να επιστρέφω σ' αυτήν και να την απολαμβάνω.

Παρασκευή, Αυγούστου 20, 2010 11:53:00 π.μ.  

χεχεχε,βασικα ναι συνηθως αυτη τη φραση σκεφτομαι.. ;)

δεν ξερω ακριβως τι θα πει διακοπες γιατι τις εχω ανακατεψει με την καθημερινοτητα,με οποιαδηποτε συνεπεια μπορει να εχει αυτο..
ειναι κατι σαν ενας διακοπτης που ανοιγοκλεινει οταν υπαρχει αναγκη ;)

οφειλω βεβαια να ομολογησω οτι προτιμω καθημερινοτητα και ρουτινα συνηθως..καλο υπολοιπο διακοπων αν δεν εχουν τελειωσει ακομα για σενα Κατερινα μου!!

Κυριακή, Αυγούστου 22, 2010 8:05:00 μ.μ.  

Είδες πώς τις πιάνω τις νεανικές ...ανησυχίες;

Και χαίρομαι που σ' αρέσει κι εσένα να απολαμβάνεις την καθημερινότητα. Αλλά, είπαμε, να μας αφήνει και χρόνο για διακοπές. Όχι να είναι αυτό το δεύτερο καλοκαίρι που δεν τα καταφέρνω! Ευχήσου να μου βγουν τα σχέδια για ένα μακρύ χειμωνιάτικο διάλειμμα.

Τετάρτη, Οκτωβρίου 06, 2010 7:00:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home