jukebox, η ποίηση στο τραγούδι

Πέμπτη 29 Μαΐου 2008

12 ~ Μάνος Ελευθερίου (1938)

Ακούτε: Δρόμοι του Βερολίνου

του Γιάννη Σπανού
σε ποίηση Μάνου Ελευθερίου

με την Τάνια Τσανακλίδου



Αντίο δρόμοι του Βερολίνου
τον χωρισμό σας στα μάτια μου πίνω
μη με ξεχάσετε, κι εγώ ας ρωτώ
υπήρξα κάποτε στ' αλήθεια εδώ;

Σε μια πλακόστρωτη γωνιά
βρες τε μου, βρες τε μου ένα μπαρ
που αγόρια όμορφα του κόσμου να συχνάζουν

Όμως εγώ δεν το μπορώ
πάνω από μένα ν' αγαπώ
σ' αυτήν την πόλη είν' αρκετό
κάποιον μια μέρα ν' αγαπώ

Βρες τε μου, βρες τε ένα παιδί
να 'ν' η ματιά του ωκεανή
και ξεριζώστε του τα μάτια δίχως λύπη

Bγάλτε τα μάτια του γιατί
δεν τα χρειάζεται να δει
αυτή την πόλη το χτικιό
που όλοι σε τρώνε ζωντανό

Αντίο δρόμοι του Βερολίνου...

θα κλάψετε άραγε που σας αφήνω;
θα κλάψετε άραγε αν χαθώ
στη συννεφιά και στον καπνό;





uploader: coyotaki

Ετικέτες ,

posted by Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. at 29.5.08

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

<< Home