jukebox, η ποίηση στο τραγούδι

Δευτέρα 5 Μαΐου 2008

6 ~ Άλκης Αλκαίος

Ακούτε: Τα πλοία των ερώτων

του Θάνου Μικρούτσικου
σε ποίηση
Άλκη Αλκαίου

με τον Δημήτρη Μητροπάνο


(cd: Θάνος Μικρούτσικος-Δημήτρης Μητροπάνος,
Στου αιώνα την παράγκα)


Όταν ο άνεμος φυσά κι οι άνθρωποι σωπαίνουν
κάτι σκιές με προσκαλούν στις έρημες μαρίνες
τα πλοία των ερώτων μας μου δείχνουν πού πεθαίνουν
και τριγυρνούν στην πλώρη τους νεράιδες και σειρήνες.

Πάνω στο πάγκο ενός καφέ τα βρόχινά τους μάτια
για τα ναυάγια με ρωτούν και της ζωής το ψέμα
κι εγώ δειλά τούς απαντώ κοιτώντας τα κατάρτια:
η δύση κι η ανατολή έχουν το ίδιο αίμα.

Έτσι, στα καθημερινά αμήχανοι γυρνάμε
παιδιά που παίζουν στη βροχή με τρυπημένη μπάλα
μα κάποιος γέρος ναυτικός μάς είχε πει, θυμάμαι,
πως πάντα μέσα μας θα ζουν τα μπάρκα τα μεγάλα.

Τρικάταρτο η αγάπη σου και ο καιρός αρμύρα
μια Κυριακή σ’ αντίκρυσα και μου 'κλεψες το φως μου
ό,τι με πνίγει ν' αγαπώ είν’ η δική μου μοίρα
καλά ταξίδια μάτια μου στις θάλασσες του κόσμου.

Ετικέτες ,

posted by Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. at 5.5.08

2 Comments:

"Τυχαία όπως όλα τα ωραία
Τυχαία τα ωραία άλογα
Που με ροδοπάτησαν
Αγάπες τα ευγενικά ζώα..."

ευχαριστώ για τ` ακούσματα

Τετάρτη, Ιουνίου 25, 2008 12:27:00 μ.μ.  

Πρόβλημα πάντως η επιλογή των ακουσμάτων. Τι να πρωτοδιαλέξεις;

Το επόμενο που θέλω να ανεβάσω για τον Αλκαίο, είναι το "Πρωινό τσιγάρο". Ακόμα κι αν οι στίχοι του γράφτηκαν για το τραγούδι, εξακολουθώ να υποστηρίζω ότι πρόκειται για μελοποιημένη ποίηση.

...κι εγώ σε ποντάρω κι ύστερα πάω πάσο
σ’ ένα καρέ τυφλών

Πέμπτη, Ιουνίου 26, 2008 2:21:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home