jukebox, η ποίηση στο τραγούδι

Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2008

49 ~ Γιώργος Ιωάννου (1927-1985)

Ακούτε: Όχι μαζί

του Νίκου Μαμαγκάκη
σε ποίηση Γιώργου Ιωάννου


με την Ελευθερία Αρβανιτάκη

(cd: Νίκος Μαμαγκάκης - Γιώργος Ιωάννου, Κέντρο Διερχομένων)


Μην περπατάς, μην περπατάς μαζί μου
να μη σε γράψουνε
με ξέρουνε στην πιάτσα
και θα σε κάψουνε.
Περπάτα το κατόπι πάνω στα βήματα
εγώ από σένα φως μου δε θέλω χρήματα.

Γυρνάω και σε βλέπω
κι αναστατώνομαι,
αν είσαι όπως δείχνεις
εγώ σκοτώνομαι.
Δεν θέλω να μας δούνε μισώ το μάτι τους
εγώ ποτέ δεν είπα για το κρεβάτι τους.

Περπάτα κι ακολούθα,
μάθε το σπίτι μου
να έρχεσαι μονάχος,
αποσπερίτη μου
Κι όταν χτυπάς την πόρτα μες στα μεσάνυχτα
τα παραθύρια μου όλα θα 'ναι ορθάνοιχτα.




Στο βίντεο η Μάνια Παπαδημητρίου, η Καλλιόπη Βέτα και ο Γιάννης Κ. Ιωάννου, από την μουσικοθεατρική παράσταση Έρωτας και Αθανασία (Ιανός, Δεκ. 2008)


uploader: sssoro

Ετικέτες ,

posted by Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. at 14.12.08

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

<< Home