jukebox, η ποίηση στο τραγούδι

Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

192 ~ Pablo Neruda (1904–1973)

Ακούτε: Όχι, εγώ δεν σ' αγαπώ

του Χρήστου Γκάρτζου
σε ποίηση Πάμπλο Νερούδα
και απόδοση Λευτέρη Παπαδόπουλου

με τον Δημήτρη Ψαριανό


album: Pablo Neruda, Tα ερωτικά - Χρήστου Γκάρτζου, Λευτέρη Παπαδόπουλου (1980)


Εγώ, που λες, δε σ' αγαπώ
κι αν θέλεις πίστεψέ το.
Aπ' την πολλή αγάπη μου
φτάνω να μη σε θέλω.
Όχι, εγώ δε σ' αγαπώ
κι αν θέλεις πίστεψέ το.

Και δίχως τέλος σε μισώ
και σε παρακαλάω
vα μείνεις πάντα δίπλα μου
αλλά να μη σε βλέπω
να σ' αγαπώ σαν τον τυφλό
και σαν τον διακονιάρη.

Εγώ, που λες, δε σ' αγαπώ
κι αν θέλεις πίστεψέ το
Απ' την πολλή αγάπη μου
κοντεύω να πεθάνω.

Κι απ' την πολλή την προσμονή
όταν σε περιμένω
περνά η καρδιά μου απ' τη φωτιά
σ' ένα βουνό από πάγους.


Ετικέτες ,

posted by Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. at 12.4.12

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

<< Home